Känner du dig i behov av att pratar med någon som har redan gått igenom femton år med Parkinson, fem sen diagnos?
Diagnosen behöver absolut inte betydde att livet är på väg nedåt eller att man ska tappa allt hopp om ett långt och värdefull liv.
Jag bjuder gärna på ett kupp kaffet med tillhörande bullar och kakor på en mysig konditori i Halmstad där vi kan pratar i lugn och ro. Jag vet av erfarenhet hur betydelsefull detta kan blir.
Jag har varit ordförande i Parkinson Halmstad sen början, 2021, och kan tänker mig fortsätta femton år till MEN man vet inte vad som är runt hörnet! Detta betyder inte att jag kommer att försöka få in dig som medlem, jag är mycket medveten om att det passar inte alla, men en stund av kravlöst gemenskap kan bara var bra.
Erbjudan är öppen till alla, med eller utan diagnos, eller om du är orolig att det kanske är så. Eller kanske du är orolig att Mamma eller Pappa vissa täcken på Parkinsons och behöver bollar lite. Hör bara av dig och boka tid och plats.
Varma hälsningar,
Caroline 076 243 31 99 /caroline.rowland@parkinson-halmstad.se