Vilken underbar gäng av glada människor!
Man kan inget annat än mår bra efter en sådant måndag. Silver Swans följt av gemensam fika och sen Dans för Parkinson och välbefinnande.
Vi samlas igen i början på september för en härlig höst termin, men först är det sommar ☀️💃🤗