Vi avsluta vårterminen på underbara Café Hallandsgården med godaste blåbärspaj och vanilj sås med kaffe/te.
Nu ta vi sommarlov men kommer tillbaka 1: a september med första anhörig möte och 8: e september med första medlemsmöte.
Mer info så småningom!
